måndag 15 februari 2010

Max falska/norrländska marknadsföring

Nu är det andra gången på kort tid (den förra hette "Big Hot" eller nåt sånt, var liten och svag) som Max kör en kampanjburgare på temat "hot". Testade "Hot American" igår, och den var banne mig inte spicy nånstans.

Nej Max, jag säger "Välkommen till Stockholm" till er, och ber er att inte använda era fjuttiga norrländska smaklökar nästa gång det ska byggas starka kampanjburgare.

Over and out.

4 kommentarer:

f.d. Norrlänningen sa...

Hördu!

Du menar alltså att stockholmare skulle vara hårdare än norrlänningar? Det är ju rent skrattretande!

Och till Max's försvar så var deras Hot Chipotle både het och god.

Jesper sa...

Garanterat hårdare smaklökar.


Ooooh, Hot Chipotle...nästan så att Max förtjänar en utskällning för att denna kung av burgare inte ingår i ordinarie meny.

Hallmén sa...

Brother in taste!

30+ sa...

Jag tyckte det smakade ok i alla fall.