söndag 4 oktober 2009

Bussresa Vs. Spotify

Då och då inser jag hur sjukt bra musiksmak jag har. </självgod>

På väg hem från en polare där jag bevittnade årets hittills skönaste 0-0-match tog jag en rövare och satte iPoden på shuffle. Fick fram en perfekt avvägd spellista där jag inte behövde zappa en endaste gång!

Så här såg soundtracket ut på resan mellan Solna och Sumpan:
  1. Why? - The Hollows (almost live)
  2. Totalt Jävla Mörker - Människans Ringa Värde
  3. Sarah Blasko - Beautiful Secrets
  4. The Ditty Bops - Pack Rat
  5. Lamb of God - Choke Sermon
  6. Amanda Palmer - Blake Says (alternative version)
  7. Anti-Flag - We Are the One
  8. Why? - Crushed Bones (almost live)
Fem av åtta låtar finns på Spotify (två av dem dock endast i originalversioner), här samlade i en spellista . Samtliga av artisterna finns på Spotify och nu börjar deras utbud faktiskt att ta sig, kul!

Inga kommentarer: