tisdag 12 februari 2008

Jespers modeblogg ;-)

Ah men GUD!!! Badrumsgolven blev klara i fredags och det blev såååå HIMLA fint! :-D Sen gick vi till Lagerhaus i helgen och såg ett nytt duschdraperi som vi bara var TVUNGNA att köpa *ler* Men jag fattar inte folk som såhär går å tänker på saker, d verkar liksom så jobbit *skratt*

”Den typiska bloggaren är ung, tjej och gillar att läsa om mode”, berättar min gamle klasskompis Kulle.

Shit, själv har jag inte ens skaffat mig nån bloggmanager än. Jag börjar bli är gammal. Och bitter bittrare.

Men faktum kvarstår. Badrummet har fått sig en uppfräschning och jag saknar bara nästan den blåguldassigbajsrandigklistriga plastmattan.

Utöver det…

…Försöker jag hitta en lucka i schemat så att jag kan pallra mig till Skytteholm och spana in någon av AIK:s träningsmatcher.

…Har jag inhandlat (eller inte jag, men damen i Göteborg) biljetter till Nick Cave.

Och upptäckt Genghis Tron. Gör det ni också: http://www.myspace.com/genghistron

…Bråkade jag just vidare om den där Glassjaw-tröjan som fastnade i posten.

…Spisar jag Cavalera Conspiracy och klämmer dit de sista klämmiga formuleringarna på skivrecensionen i sällskap med ett glas rött.


Typ så. Kjamiz.

2 kommentarer:

Lasse Katt sa...

Ja jag ska också få pekfingret ur apan och beställa lite mina-initial-kläder. Det blir schysst med oss båda runtspringandes med såna tröjor.

Jag har försökt ta mig in i Genghis Tron och gillar vissa grejjer med hoppades på att de skulle ta ut svängarna ännu mer.

Jesper sa...

Ja, apropå likadana kläder passade jag på att ha den däringa Deftones-tröjan på mig idag nu när du är i Floridag och lökar...

Jag håller med lite om Genghis Tron, ännu mer spex hade inte skadat. Transportsträckor uppstår bitvis.

Hälsa JBoss!