onsdag 5 december 2007

Mer å mer data

Så, vad har hänt sen sist? För min del känns det som att det - tvärtemot vad trendkänsliga norrlänningar säger - både blir mer å mer data och mer å mer arbete.



Annars mycket Dexter, lite 30 Rock, lite Heroes. Gogol Bordello var såklart lysande men samtidigt lite enformiga i söndags. Ungefär som sist med andra ord.

- - -

AIK-Hammarby är utan tvekan den sämsta hockeymatch jag någonsin varit på. Komplett med AIK-förlust mot Sveriges största pajasförening, hetsiga firmakids som knappt fått hår på könet, bedrövligt spel, en måttligt stor publik, och en i vanlig ordning rejäl polisstyrka uppmuntrandes till slagsmål efteråt. Kul!

- - -

Och om SvD:s bragdguldjury bara kunnat hålla i hatten i en extra dag hade de fått ge utmärkelsen till mig istället, då den badmintonbatalj jag deltog i för någon timme sedan var bragdartat usel. Jag har tydligen krökat bort boll- samt lokalsinne.

- - -

Som sagt, mycket arbete och därmed inget jättesug efter att sätta sig vid datorn och blogga. Men sörj icke, ty snart stannar Hamburgertåget vid den station där de feta musikaliska årslistorna håller till.

Inga kommentarer: